Vad vill ni...

...att jag ska blogga om?
Kan ni inte komma med lite förslag?
Jag har inte haft någon tid att blogga idag, imorn är det träning med Prince.
Imorn/övermorgon kommer en liten story om grymmaste Spirit, gammelgubbens meriter osv.
Kanske kan filma lite på träningen imorn också, eller lite bilder, något kan jag nog fixa...

Skolan är för tillfället helt galen, prov imorn, två prov på torsdag, tyska läxförhör blablabla & det enda jag vill göra är att åka och tävla, kan inte rektorn bara förstå det?
Tänk dig att åka på ett härligt sommarmeeting nu, hur AWESOME vore inte det?
Jag vet att jag har ett gäng fyrbenta där ute som är minst lika taggade som mig, for sure!

Prince ville bara hälsa att han är snyggast i stan.


/Matilda

Kommentarer
Postat av: Elle

Du ska blogga om mig...

Nej.. VIDEOINLÄGG OM HUR BRA OCH ROLIGT OCH RANDOM DITT LIV ÄR!

2012-01-31 @ 22:37:47
URL: http://teamhid.devote.se
Postat av: anonym

blogga om katter <3

2012-01-31 @ 22:38:52
Postat av: Anonym

snäääääälla kan inte du skriva mer om Amber? :)

2012-02-01 @ 17:40:50
Postat av: Gotlänning

blogga om dina hästar! dagens ridpass, outfit, vad du gör med hästarna osv osv! de e ju faktiskt ryttare som läser din blogg!

2012-02-02 @ 23:58:45
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0