NYYYY BLOGG!

Jag har inte bloggat här på länge, men har funderat ganska länge på att börja igen. Problemet är att jag hela tiden saknar motivation till att fortsätta... Jag pratade med min fina vän Amanda Anger idag & vi har bestämt oss för att starta en blogg tillsammans! Vi börjar blogga på den från och med IDAG. Jag kommer även att ha kvar den här bloggen utan att uppdatera ifall vi inte tycker att det fungerar bra att blogga tillsammans. Jag hoppas verkligen att alla gulliga personer som brukade läsa min blogg här innan, kommer att fortsätta att läsa om mig & nu även Amanda, på den andra bloggen! Nu kommer det att bli mycket mera uppdatering!

Från och med IDAG bloggar jag på: http://angrysparris.blogg.se/ jag hoppas vi ses där!







/Matilda

Kommentarer
Postat av: Eckus

FIN BLOGG! <3 Har du gjort den helt själv? :D

2012-06-07 @ 15:53:38
URL: http://eckus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0