Skolan varför ta dö på mig för??

Måste alla lärare planera så j*vla illa hela tiden?? Nu har vi fått uppgifter som ska in i typ 5 olika ämnen DEN HÄR veckan..
Kan de inte sprida ut det lite? Nej självklart inte, pfft...


Video från förklass & prisutdelning är påväg!

Imorrn är sista dagen sen får jag inte käka godis eller dricka läsk på 3 månader..
Vadslagning med pappa & jag får ju pengar om jag klarar det, annars blir jag skyldig pappa..
Herregud jag kommer dö </3

Jag kommer sakna er alla goa sorter, men jag kommer tillbaka, det gör jag!


/Matilda

Kommentarer
Postat av: Elvira

ÄNTLIGEN någon tycker samma...dom planerar ju som krattor...-.- jag har bara 5 läxor kvar nu hade 7 nyss...SICK! Älskar din blogg läser den always<3

2011-11-29 @ 23:05:24
URL: http://toppryttare.blogg.se/
Postat av: Amanda

VARFÖR börjar du med det när det inte ens är en månad till jul? :O

2011-11-30 @ 13:41:24
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU HADE INGEN BLÅ HJÄLM I GLPOBEN?;) OCH INGEN BLÅ VÄST HLR :d

2011-11-30 @ 14:49:09
Postat av: elinjohansson♥

hihi, lycka till matilda! ;)

2011-11-30 @ 18:28:28
Postat av: Anonym

Önskar dig ett stort lycka till! De högsta jag har klarat e typ 3 veckor... ;)

2011-11-30 @ 22:26:41
Postat av: Anonym

Hur mycket pengar får du isånnafall fall? :) Måste bara fråga! Ska nämligen ha liknande med pappa så det vore skönt att ha ngn aning om vad jag ska satsa på! :) Snälla snälla snälla svara! <3 Lycka till!

2011-11-30 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0