Tagga tävling rårårårå!

Skönt med fredag.. Käkade pommes med Rebecca på pizzan idag & satt o drev med några tröga 20åriga killar.. Riktigt kul.. För de var där förra gången också..
Igår fick vi 3 timmars håltimme, SOFT var det...
Rebeccas kommentar var väl bästa på dagen... "Jag äter inte ägg-gulan i vanliga fall, bara på wienerbröd"
HAHAHHA...
Dum blondin som tror att det är ägg på wienerbröd... Herregud :')

Imorrn blir det tävling med Spirit & på söndag med Malukki!
Södertörn med båda, LA på Spirit & 120, eventuellt 130 på Malukki.
Precis varit ute och ridit nu.. Ikväll blire chill vid datorn typ..
Bloggat skitlite nu.. Hmm FY på mig.
Förstår om folk tycker att det är tråkigt att fortsätta att läsa så...

Försöker gottgöra LITE med att NI får bestämma vad jag ska skriva om i nästa inlägg...
SÅ, vad vill ni??

/Matilda

Kommentarer
Postat av: dominika

lägg ut massa olika filmer! och skriv om rundorna, vad du tyckte om dom osv. MEN länka inte bara till rundorna, det är så jobbitg att klicka sig in, utan lägg ut dom här på bloggen! :D

2011-11-18 @ 16:37:10
URL: http://domiw.devote.se
Postat av: elinjohansson

nej, hur man gör för att komma till SM! :) din resa dit till ditt första SM! :)

kram!

2011-11-18 @ 19:49:18
Postat av: elinjohansson

det vill jag att du ska skriva om :D hihi!

kram! :)

2011-11-18 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0