Hemma..

Fick en fråga om hur gammal jag var, jag är 14 år, född 1997.
Sen fick jag önskemål om att jag skulle lägga upp videos från när jag rider osv, det kommeeeeeer! Men eftersom jag är utan mobil fram tills imorrn så får det vänta lite, men sen SKA jag, promiiiise!



Kom precis hem från träningen med Prince och Malukki, gick goodgood.
Eftersom Prince varit utlånad i... runt 3 månader någonstans och det här var våran första träning sen han kom tillbaka i fredags, så gick det bra. Han var väldigt lugn, men vi hoppade inte högt, men nöjd med lilla korven.

Malukki var jättefin, hoppade någon 130 bana i slutet.
Däremot lydnadsövningarna med "ett extra galoppsprång" medan det är lågt... hmm något vi måste träna på!

Några punkter jag verkligen måste jobba med nu..

* Böja på armbågarna.
* Kolla rakt fram när jag hoppar, så jag inte belastar tyngden åt något håll.
* Vara mer nogrann efter varje hinder, speciellt på Malukki som vill tränga sin innåt..


Förövrigt, sitter i skype & måste plugga, uschusch...
Langar en enligt mig, nice låt!
Fick en fråga om hur gammal jag var, jag är 14 år, född 1997.
Sen fick jag önskemål om att jag skulle lägga upp videos från när jag rider osv, det kommeeeeeer! Men eftersom jag är utan mobil fram tills imorrn så får det vänta lite, men sen SKA jag, promiiiise!


Förövrigt, sitter i skype & måste plugga, uschusch...


/Matilda


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är gaalet roligt att du har skaffat blogg!

kommer la lätt följa dig varje dag.

Men har en fråga?

Rider inte Filippa prince längre då? Eller är Roddy tillbaka igen? :)

Kram!

2011-10-26 @ 22:19:14
URL: http://teamhid.devote.se
Postat av: isabell ljunggren

hej matilda!

har bilder på dig & bellman från grevagården, ponny sm om du vill ha? :) mejla [email protected]!

2011-10-27 @ 15:29:36
Postat av: ronja

hmm, Malukki, är det en storhäst..? Vad är det för nån..? Funderar på om det möjligtvis kan vara en häst som stod hos Malin och Jens Fredricson för nått år sedan när jag jobbade två veckor där...? :)

2011-10-27 @ 16:49:49
Postat av: ronja

Isåfall har jag ridit den :) Barbacka tillomed, haha! Lite kul ;)

2011-10-27 @ 16:51:16
Postat av: Hanna

har du någonsin INTE vunnit ? xd hur många läsare har du per dag ? :D

2011-10-31 @ 21:30:01
URL: http://followmyylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0