Hur lyckas man?

Kan ju bara vara jag som är tillräckligt klantig för att dra sönder laddaren + själva "laddarhålet" i mobilen..
Den är HELT död och nu har jag ingen mobil fram tills torsdag.. SÄMST! Men på torsdag kommer min iphone, så får se det positivt då..
Kom precis in från stallet iallafall, jag red Prince och Malukki på ridbanan, mycket övergångar och tempoväxlingar fick det bli! Mamma red Shadow och Spirit fick sin vilodag idag.
Imorrn blir det hoppträning med Malukki och Prince, awesome!

FEEEEEEETA NO provet på torsdag, livets kemi, vad är det för något liksom?? Aja, måste sätta mig och plugga, uschuschusch!
Men lägger ut ett inlägg om några hästar jag haft sen, kanske inte alla direkt..

/Matilda


Kommentarer
Postat av: Nellie B

Cha cha snygging guuud vilken fin blogg och header du har.

Kram Nellie<3<3

2011-10-25 @ 20:51:54
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0