Rättelse...

När jag skrev "Amber har hamnat på ridskola nu, tyvärr".
Då menar jag inte att det måste vara fel på ridskolor, även fast jag personligen inte tycker att hästarna där har det så jättekul alla gånger... Men det jag menade var att Amber är en jättefin ponny och jag tänkte mer "han skulle kunnat gå långt i dressyren annars" tanken typ..

Fick en fråga om Prince & Roddy... De lämnade tillbaka Prince i fredags & hämtade Roddy, han får de nu börja sätta igång lite försiktigt och kommer bli återställd efter senskadan!

Tack så mycket för designen Emma Dahlberg, tacktacktack, den var awesome!

Lovat att länka en tjej i skolans blogg, ingen hästblogg, men läs ändå.
http://Lisakung.blogg.se

Läs nu finfina Lisas blogg!
Snygg är förnamnet, kolla själva!

------>Lisa


/Matilda


Kommentarer
Postat av: Gotlänning

guud vad kul att du börjat blogga :D

lätt att din blogg kommer bli lika känd som nellies!

btw. as snygg design :)

2011-10-26 @ 23:04:51
URL: http://karross.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Tycker din blogg är grymt bra! :)

2011-10-27 @ 15:13:52
URL: http://teamjordgubbar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur högt är det högsta du hoppat med häst och med ponny? :D

2011-10-27 @ 15:26:20
Postat av: jennifer

jag håller iaf helt och hållet med dig, skulle aldrig i hela mitt liv sälja en häst till ridskola. och jag personligen tycker riktigt synd om ridskoleponnyer. 75 ungar som rider dem varje dag, som inte kan rida. fine, vissa ridskolor är säkert bättre än andra, och klart att vissa ridskoleungar kan rida. men nej nej nej, ridskolor gillas INTE.

2011-10-31 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0