RIDHUSET NEXT!

Ska upp till ridhuset & hoppa litegrann nu... Bara lite smått, lydnad osv.
Imorgon är det träning och i helgen är det tävling, TAGGAD! Hoppas det inte blir så kallt så att man inte kan åka bara...

Mitt internet är riktigt segt vissa dagar och då går det inte att ladda upp nya bilder... T.ex idag SÅKLART, så det får bli favorit i repris ibland osvvvvv, hoppas ni överlever!
Hinner inte skriva mer nu, skulle varit ombytt och klar för 5 minuter sen och har inte börjat, snabb tjej.

Man märker tydligt att det är ett sto i alla fall... Hah ful lilla Lusen var där..


/Matilda

Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson

Hej. :)



Vilken fin du har. :) Följ gärna min underbara ponny som heter Brave Heart och kommentera så blir jag jätte glad. :) Följ Braven fram till toppen i dressyren. :)



Kram Jessica

2012-02-08 @ 14:17:43
URL: http://braveheart.blogg.se/
Postat av: Jessica Eriksson

Hej. :)



Vilken fin du har. :) Följ gärna min underbara ponny som heter Brave Heart och kommentera så blir jag jätte glad. :) Följ Braven fram till toppen i dressyren. :)



Kram Jessica

2012-02-08 @ 14:18:01
URL: http://braveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0