Träningen idag...

...gick inte dåligt men inte jättebra.
Prince var lite för "på & dampig" idag, hade lite bråttom över hindren men han var ändå relativt försiktig av sig. Finns inte så mycket att säga... Tävla i helgen och sen fortsätta med lydnadlydnad & mycket markarbete.

Spirit hmm.. Han var lugn och slog inte alls mycket med huvudet däremot trängde han in väldigt mycket och vääägrar göra en ordentlig hörnpassering (som alltid)... Hoppningen var inte på topp heller.
Men det brukar vara så med honom.. Detsto piggare & dampigare, desto finare hoppar han!

Imorgon blir det nog upp till ridhuset & trava de mycket, inte så mycket galopp. På fredag blir det promenad baraaa!

image description

image description

/Matilda



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej mathilda!

Jättekul att jag hittade din blogg, för jag rider själv på Djursholms ridskola :) har sett dig några gånger i Globen, alltid lika kul när det går bra! :)



Iaf, över till min fråga, vilka hästar är vilka...? Eftersom attan har precis börjat läsa din blogg, så ja! (kan du också lägga ut en bild på hästen och sedan skriva namnet till hästen?)



// Anna :)

2012-02-12 @ 10:25:38
URL: http://sweetponilife.blogg.se/
Postat av: Anna

*att jag

2012-02-12 @ 10:26:16
URL: http://sweetponilife.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Varför får man inte med något till prince??

2012-02-16 @ 21:00:46
Postat av: Paulina

Hej Matilda!!!:D

Kan du inte blogga lite mera? Det är så kul att läsa om dig:D<3

2012-02-23 @ 12:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0