Hästarna avklarade.

Kom precis in från stallet nu & jag red alla 3 på ridbanan istället.
Malukki var verkligen skitskitskitfin, nu trimmar vi med bommar varje dag så avstånden sitter perfekt till 130 debuten i Södertälje!
Spirit red jag bara i en halvtimme barbacka, han var så fin igår & det satt i idag också.. Samma med honom, trimma till Globen FAST utan bommar... hehehe..
Shadow red jag i en timme & hon var lite jobbig i början, men det släppte & hon blev väldigt lösgjord & fin!
Från att hon har varit skitjobbig på backen till att man bara njuter av att rida henne, love it!

Sen kommer vi till det jobbiga..
Det var en liten tjej här som provred Prince & det gick inget vidare. 
Han var för het för henne & det gick "lite" för fort.. Så han är nog inte såld ännu, hahah.. Kom & köp!



/Matilda

Kommentarer
Postat av: Hannah & Moah

Haha, nu ska jag tjata på mamma att jag vill ha han, haha xd <3

ha kvar han tills jag fått åkt och provridit, haha x) <3

Kram Moah från TeamStar! (:

2011-11-04 @ 20:14:56
URL: http://teamstar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, hur mkt ska du ha för honomXDXD;)

2011-11-04 @ 20:17:43
Postat av: matilda

shhiiiit vad söt ponny! :)

2011-11-04 @ 21:33:18
URL: http://varmbloden.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför ska du inte ha Shadow i globen? FETT FIN PONNY!

2011-11-04 @ 21:49:15
Postat av: elinjohansson

hej bästa matilda!

hur hårt tog det på dig och hästen när ni gick omkull på änglahoppet? :) uppskattar verkligen svar! :)

och, du, du är bara bäst asså! vill också rida SM.

jag har några andra frågor också som jag gärna vill ha svar på ;)

1. tror du att nellie kommer att rida SM?

2. hur kommer man till SM?

3. när går du upp på morgonen, skoltid?

4. hur kan du vara så bra?

du är bäst! :)

kram!

elin johansson :) <3

2011-11-05 @ 11:22:36
Postat av: jensine - ungaryttare

När du är i Globen, kommer du gå upp till Annexet nånting eller kommer du bara vara nere i stallarna?:)

Ser upp till dig sjukt mycket ska du veta, du är riktigt fking grym!:D

2011-11-05 @ 16:13:21
URL: http://ungaryttare.blogg.se/
Postat av: teamHID

Ja , hade jag haft tid & plats hade jag köpt honom på telefon.

Har ju sätt honom mycket när Filippa ridit honom :)

kram!

2011-11-05 @ 21:33:26
URL: http://teamhid.devote.se
Postat av: elinjohansson

hej! är han är c-ponny? och hur mycket kostar han? :)

kram elin johansson! :D <333

2011-11-06 @ 11:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0