Skiiiiit också...

Var & tävlade i Södertälje idag.. Red en jättelugn runda trots att det var A0 & fick ett skitpet.. Riktigt surt..
Hade velat hoppa 130 idag... menmen! Hon var ändå riktigt fin, skitfin på backen när jag red fram, men hoppade inte riktigt lika fint som i fredags.. Men det är så det är med den här sporten, man kan inte alltid vara på topp!
Fortfarande lite ont i skallen & nacken and so on... Nästa helg blir det Heby. msv.B med Shadow & Spirit på lördagen & Södertörn på söndagen med Malukki 120 och eventuellt 130... Inte roligaste stället att debutera på, ridhuset är typ miniiiiiii, men skitsamma!

När vi kom hem åkte vi ner & kollade SM på webb TV i Nynäs, GRATTIS allihopa! Riktigt coolt att Atlas vann tycker jag!

Imorgon.. skola... NO muntligt förhörhör, blablablaaaaa USCH..

Går inte att lägga upp någon bild för tillfället, mitt internet eller något har lite problem idag..

/Matilda

Kommentarer
Postat av: bella

sv. hej hej matilda vet inte om jag svarat på dehär men men !! tycker bara att de e as coolt att du bor i nynäs :) känner du nån som heter anton ??? skulle va coolt om ni kände varann :pp MEN MEN HA EN BRA DAG ! lycka till på no n om de inte vart :Pflummigt värre :)

2011-11-14 @ 15:26:15
URL: http://stellaobella.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför var inte du på SM?

2011-11-14 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0