Får väl börja med...

Får väl börja med att säga God Jul och Gott Nytt år i efterskott!
Jag tänkte börja blogga igen, sen blev det inte riktigt så
, men jag ger det ett försök nu!

Har väl hänt liite sen jag bloggade sist..
* Jag firade nyår hemma hos Sandra Nilsson tillsammans med Amanda Anger, Isabelle Jernberg, Alexander Sandbring, Erika Bergqvist och hennes lillebror Niklas + några killar från Eskilstuna där Sandra bor. Vi ska inte gå in några detaljer nu, ändå längesedan och inte så intressant att veta.... Men det var AWESOME, riktigt nice folk och jag längtar tillbakaaa!
Jag var hemma hos Sandra i en hel vecka och alla dagar var galna, som alltid när vi två är i närheten av varandra!

* När jag kom hem så var jag hemma några dagar och sen började skolan den 10e, men den 10e satt  jag på planet påväg till Teneriffa med min mormor! Det var väl en gemensam julklapp från mina föräldrar och mormor, TACK ni är bäst!!
I alla fall så var vi där i en vecka, solade, solade, solade, slappade, slappade HEEEEEELA dagarna! Det var riktigtriktigt mysigt!

Det är väl det som har hänt, annars har det varit precis som vanligt, hästarna och kompisar. Mamma fick rida både när jag var utomlands och hemma hos Sandra.
Förövrigt så Prince är fortfarande kvar och han har blivit SÅÅÅ mycket finare när jag rider nu, så kul att känna skillnaden, nu blir det tränatränaträna massvis med markarbete och lydnad osv.

Första tävlingen är v.6 alltså om knappt två veckor, är SJUKT taggad på att få börja tävla igeen!
Blir Södertälje, Prince LA och Spirit LA o msv.B! Sen v.9 blir det nog Runsten, samma klasser, niice.
Jag kommer att tävla för Djursholm i år igen, då jag inte direkt hittade någon annan klubb som var lockande.

Ja det var väl det jag hade att säga, tror jag ska sätta mig och svara på resten av frågorna från frågestunden jag hade innan jag slutade blogga, som jag lovat!


/Matilda

Kommentarer
Postat av: Evelina

y'äääy ! :D

2012-01-30 @ 18:48:35
URL: http://honevelina.blogg.se/
Postat av: isabelle <3

kan inte du och jag ha länkbyte?? :) snäälla!! Komentera isf när du länkat så länkar jag på dirren! ;)

2012-01-30 @ 19:08:11
URL: http://isabellewistrand.blogg.se/
Postat av: celine

TJÄÄÄNA snygging! läget?

2012-01-30 @ 19:33:01
URL: http://celinelidebring.blogg.se/
Postat av: Johanna

YEAY du bloggar igen :D Jippie, nu kommer jag kunna titta in här varje dag igen :D

2012-01-31 @ 19:45:55
URL: http://jonnnissalmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0