Fick en fråga...

Tänkte att jag kan svara på det här direkt och förklara, så att alla ser.

Frågan löd såhär: Jo för det första så undrar jag om det ingår någon utrustning till prince? Och sen så satt jag och funderade på vad du menade men " och sen så vill jag komma TILLBAKA till msv vadå tillbaka? Vad har hänt med han asså har han varit skadad eftersom du skriver att han måste stärkas? :)

Svar: Det ingår ingen utrustning till Prince. Det jag menar med att komma TILLBAKA till msv är följande: Förra vintern hade jag så många hästar hemma, jag hade fullt upp. Jag lånade en, hade två till försäljning + Prince, Shadow & Assar... Vi hade alltså sex hästar hemma ett tag. Jag hann inte med Prince och han stod i lite drygt fyra-fem månader. Han tappade då i stort sätt alla de musklerna han hade satt... Någon gång innan sommaren så satte jag igång Prince och sen har han varit utlånad till en tjej som köpte min förra ponny Roddys Return.
Roddy fick en senskada och stod då hemma hos oss och återhämtade sig medan Prince var hos de i ett par månader.
Sen Prince kom hem hit så är det full fart med tränatränaträna, markarbete, lydnad och försöka bygga upp så mycket muskler som bara möjligt.
Innan han ställdes av förra vintern så hade han satt en del muskler och de har han tappat nu... Men jag har lärt mig att rida och jobba mina hästar bättre under det senaste året så nu går Prince mycketmycket bättre. Han har alltså inte musklerna för att hoppa msv just nu, men förhoppningsvis snart.
Förövrigt har han aldrig varit skadad, så ALLT handlar om att han har varit avställd.


Hoppas ni förstod nu, godnatt!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0