Svar på gamla frågestunden!

Hade redan svarat på de flesta, men här har ni de som var kvar :)

Postat av: Olivia
Om du fick välja vilken hjälm som helst vilken hade du valt då? Jag köpte ju en ny GPA i Globen, så svaret får bli GPA!
Är det viktigt för dig att ha märkessaker? Det är viktiga är att jag tycker att det är snyggt!
Om du skulle få träffa vilken som helst ryttare vem hade du valt då? Svår fråga, jag vet faktiskt inte…
Vilken är den bästa sadeln du har haft? Älskar min bruna Jeremy Rudge sadel.
Var brukar du köpa dina hästsaker? Det är väldigt olika!
Kram

Postat av: Sandra
1. Vad tycker du om bollnäsryttarna? :) Jag har aldrig tävlar där så jag har ingen aning!
2. Varför lånar du bara ut Bellman och inte säljer honom? :) För det är min lilla älskling och jag får bestämma själv om vi ska ha kvar honom. Han betyder så mycket för alla i familjen och han är så speciell så vi vill inte att han ska komma fel.
3. Hur var det att rida i Globen? :) Det var riktigt coolt med allt publikstöd och det var ju en dröm som gick i uppfyllelse!

Postat av: matilda
Kommer du alltid ha kvar Bellman? Jajamensan, han ska pensioneras här sen.
Och hur länge kommer Nellie ha honom? :) Det vet jag inte riktigt, tills hon blir för stor lär det väl bli!

Postat av: Fanny
hur gammal va du när du börja rida? :) Jag var tre när jag började på ridskolan och fick min första egna ponny när jag var åtta!

skulle du kunna tänka dej att lära känna en bloggläsare som typ tkr du e aaaaascool och megaschysst?xd (Typ mej:D) Självklart, finns knappt något bättre än att lära känna nya människor!

okej jag venne va ja mena men du e bäst matildoo, pusspårej!

Postat av: Olivia
Hur lång är du? :) Jag är 161,5 med skor.. Så ungefär 161!

Postat av: Kattis
1, bor du nära stallet? (gå avstånd elr)? Jaa, en si sådär tio meter!
2, hinner du umgås med kompisar? Japp, men hästarna och skolan kommer först!
3. Hur många hästar brukar du rida varje dag? Nu har jag bara tre hemma och mamma hjälper mig så nu är det max 2 om dagen!
4. Har du bra betyg? Jag har väl skapliga betyg men kan höja de mycket om jag lägger i en växel!
5. Bor du i stockholms området? Jajamensan, 5 mil söder om Stockholm!


Postat av:
1.Vilken b,c & d ponny tycker du är finast? Hm om jag inte får välja någon jag själv har ridit på så… Det finns så himla många fina men här kommer nååågra fina då! B-ponny – Carey’s, Master Mind, Grey Bray och Flying Dragon. C-ponny – Ballyhar King är nog en storfavorit! D-ponny – Coral Springs, båda Frida Mårtenssons och Phillip Carey’s är sååå fina också.. Svårt att välja!
2.Vilken av dina förra ponnysar tycker du är finast/sötast? Går inte att välja, alla är fina på sina sätt!
3.Hur länge har du ridit? Började på riskolan när jag var tre och fick min första egna ponny när jag var åtta!
4.Vad är det högsta som du har hoppat? Enstaka hinder? B-ponny 130, C-ponny 135 och storhäst 140 :)

/Lisa

Postat av: per-ola
har du fortfarande ''känslor'' för sandbring? ni var ju på G, och kanske lite halvt tillsammans, kommer inte ihåg så mycket för det var ju några år sen nu, hehe. Nej inte alls, vi är bara vänner!

Postat av: selma
hej!
1:vad är det pinsamaste du har gjort med häst? Pinsammaste måste varit när jag var lite yngre och började grina när det gick dåligt, pinsamt värre.
2:saknar du bellman? Självklart, han är bäst!
hejdå du=bäst:) Aww!

Postat av: Paulina
Vilken klubb tävlar du för? Djursholms ridklubb
Älskar din blogg!! <3 Vad kul, tack!

Postat av: johanna
Vad har du för mål med dina ponnyer? Spirit SM och Shadow SM, gärna Globen på någon utav dem och gärna bra placering i både SM och Globen då. Prince är väl målet att få så fin som bara möjligt så länge jag har honom kvar och om han inte blir såld så ska han i alla fall komma tillbaka så han hoppar msv.B bra igen!

Postat av: Anger
visst är jag bäst ;D Självklart är du bäst ditt mongo!

Postat av: Michaela
Hej .
Om du ska vara med på derbyt " Dagstorp "
till sommar vem ska du då tävla med ? :) <3 Tjo, om jag ska dit blir det nog Spirit och Shadow!



/Matilda

Kommentarer
Postat av: Anger

Love u baby <3

2012-01-31 @ 22:38:04
URL: http://amandaanger.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo för det första så undrar jag om det ingår någon utrustning till prince? Och sen så satt jag och funderade på vad du menade men " och sen så vill jag komma TILLBAKA till msv vadå tillbaka? Vad har hänt med han asså har han varit skadad eftersom du skriver att han måste stärkas? :)

2012-01-31 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0